Сарбасов Болатхан Серғазыұлы 1973 жылы 24 тамызда Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Көкжота ауылында дүниеге келген. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің филология факультетін (1998), аталған университет магистратурасын (2000), М.О.Әуезов атындағы Әдебиет және өнер институтының аспирантурасын (2004) бітірген. Филология ғылымдарының кандидаты (2011), қауымдастырылған профессор (2018), профессор міндетін атқарушы (2019). Ғылыми-педагогикалық еңбек өтілі – 19 жыл. 2003 жылдан бастап Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті Қазақ әдебиеті кафедрасында қауымдастырылған профессор болып қызмет істеді. Ғылыми еңбектері: «ТМД халықтары әдебиетінің тарихы» (Оқу-әдістемелік құрал 2005ж.), «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» (Оқу-әдістемелік құрал 2008ж.), «Махамбет Өтемісұлы шығармаларының көркемдік сипаты» (Оқу құралы 2011ж.), «Рухани тәрбие әлемі» (Әдістемелік тәрбие құралы 2014ж.), «Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті» (Оқу құралы 2016ж.), «Қытайдағы қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» (Оқу құралы 2017ж.), «Ежелгі дәуір және түркі халықтары әдебиеті» (Электронды оқулық) (2017), ҚР БҒМ Республикалық Оқу-әдістемелік кеңесінің ұсынуымен «Ежелгі дәуір және түркі халықтары әдебиеті» (Оқу құралы 2018ж.), «Ежелгі дәуір әдебиеті» (Оқу құралы 2019ж) және 150-ден аса ғылыми зерттеу еңбектері мен ғылыми мақалалары авторы. Оқытушы марапаттары: Өзінің тәжірибелі ұстаздық шеберлігімен Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің дамуына қосқан үлесі үшін мерейтойлық «Құрмет белгісі» медалімен (2014), Қазақстан Республикасы «Өрлеу» білім-ғылым технология интернет порталы Білім беру саласында айрықша еңбегі үшін «Ұлағатты ұстаз» төсбелгісімен (2015), Білім саласына қосқан елеулі үлесі үшін Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігі мерекесіне орай Республикалық «Білім шыңы-Ғылым сыры» журналы ұйымдастырған «Мәңгілік елдің мәртебелі мұғалімі» жобасының арнайы медалімен (2017) және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім беру саласындағы ерекше еңбегі үшін «Ы.Алтынсарин медалімен» (2018) марапатталды. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің 75 жылдығына «Білім және ғылымға сіңірген еңбегі үшін күміс медальмен марапатталды (2019). 2019-2021 жылдары Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Қазақ әдебиеті кафедрасының меңгерушісі қызметін абыроймен белсенді атқарды. 2019 жылдан Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің профессор м.а. 2022 жылғы "Жоғары оқу орнының Үздік оқытушысы".
Білім беретін мекеме |
Квалификация |
Аяқталу күні |
---|---|---|
әл-Фараби атынд.ҚазҰУ |
Жоғары |
1998 |
Ғылыми дәреже атауы |
Ғылым саласы |
Диплом берілген күні |
---|---|---|
Кандидат |
01.09.2019 |
Ғылыми атағыңыздың атауы |
Тағайындалған күні |
---|---|
қауымдастырылған профессор (доцент) |
24.12.2018 |
Сыйлықақылар атауы | Берілген күні |
Ы.Алтынсарин төсбелгісі | |
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің Құрмет грамотасы |
Файл атауы |
Тақырыбы |
Сипаттамасы |
---|---|---|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Қосымша материалдар -ЗКНБ-701-1к |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Аралық бақылау сұрақтары - ҚФЖБ -1 маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Аралық бақылау сұрақтары |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қосымша материалдар - ПББӘФ-701-1Д |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қосымша материалдар - ПББӘФ-701-1Д |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Қосымша материалдар - ҚӘО |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Аралық бақылау сұрақтары |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Қосымша материалдар - ҚӘОИТ -3К |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Қосымша материалдар -ЗКНБ-701-1к |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Қосымша материалдар - ӘТОӘМ- ҚТӘ -2М |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Қосымша материалдар -ЗКНБ-701-1к |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Қосымша материалдар - ФЗӘТ- ҚТӘ -2М |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Аралық бақылау сұрақтары - ҚФ -1 маг |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қосымша материалдар - ПББӘФ-701-1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Қосымша материалдар -ЗКНБ-701-1к |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Қосымша материалдар - ФЖӘҚ -ДОК-1К |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Қосымша материалдар -ХДӘ- ҚТӘ |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Қосымша материалдар - ҰӘК - 1 док |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Аралық бақылау сұрақтары - ҚТӘ |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Аралық бақылау сұрақтары - ҚФЖБ -1 маг |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Сабақ жоспары - Сарбасов Б. - 2023 |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ОӘК - ӘТМОӘ - 2023 |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Силлабус - ФЗӘТ - ҚТӘ -2 М |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Силлабус - ҚФ - 1маг |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Силлабус - ҚӘОИТ - 3К |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Силлабус |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Силлабус - ҚФЖБ - 1маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Силлабус - 1 МАГ |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус -ҚТӘ -1М |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силабус - ҚТӘ- ЗКНБ - 1К |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Силлабус - ҚФ - 1маг |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус -ҚТӘ -1М |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Силлабус - ҚӘО- 4К |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Силабус - ҰӘК - 1 док - 4 |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Силлабус - ХДӘ - ҚТӘ |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус - ҚТӘ -2М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силабус - ПБКФӘ - 1 док -4 |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силабус - ЗКНБ - 1 маг -6 |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Силлабус - ФЗӘТ - ҚТӘ -2 М |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Силлабус - ФЗӘТ - ҚТӘ -2 М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-4 |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус - ҚТӘ -2М |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус - ҚТӘ -2М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-9 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ -1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус -ҚТӘ -1М |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Силлабус - ҚФЖБ - 1маг |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус - ҚТӘ -2М |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Силлабус - ҚӘОИТ - 3К |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ -1Д |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-3 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-9 |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Силабус -Ұлттық әдебиеттің концептілері |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силабус -Заманауи кітап нарығы және білім |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силабус - ПБКӘФ - 1к - Док. |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силабус - ЗКНБ - 1 маг -6 |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Силлабус - ФЖӘК-ДОК-1К |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-4 |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус -ҚТӘ -1М |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Силлабус - ҚТӘ -2М - 24 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-3 |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
ЕДҚӘ - Силлабус - ҚТӘ |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Силлабус - ҚФЖБ - 1маг |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус -ҚТӘ -1М |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Силлабус - 1 МАГ |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Силлабус - ПББӘФ -ҚТӘ - 1Д-4 |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Силлабус - ҚФ - 1маг |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Силлабус - ҚТӘ- 1маг - 6 |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Әдістемелік нұсқаулық - ФЖӘК - ДОК-1К |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚФЖБ -1 маг |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Әдістемелік нұсқаулық - ЗКНБ - 701-1к |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚТӘ |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Әдістемелік нұсқаулық - ПББӘФ - 701-1к-Д |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚӘО |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Әдістемелік нұсқаулық - ПББӘФ - 701-1к-Д |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Әдістемелік нұсқаулық - ЗКНБ - 701-1к |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Әдістемелік нұсқаулық - ЗКНБ - 701-1к |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТОӘМ - Әдістемелік нұсқаулық -2М |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚӘОИТ -3К |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚТӘ -2М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Әдістемелік нұсқаулық - ПББӘФ - 701-1к-Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Әдістемелік нұсқаулық - ЗКНБ - 701-1к |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Әдістемелкік нұсқаулық - ҰӘК -1док |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Әдістемелік нұсқаулық |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚФЖБ -1 маг |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚФ -1 маг |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚТӘ -ЕДҚӘ |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Практикалық - ҚӘОИТ - 3К |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Практикалық - ПББӘФ - ҚТӘ -1Д |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Практика сабақтар |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Практикалық сабақтар - ҚФ -1маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Практика сабақтар |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Практикалық сабақтар - ҚФЖБ -1маг |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Практикалық сабақтар -ХДӘ -ҚТӘ |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ӘТМОӘ - Практикалық сабақтар |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Практикалық - ҚӘО |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Практикалық - ҚТӘ -1М |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Практикалық сабақтар - ҰӘК - 1 док |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Практикалық - ПББӘФ - ҚТӘ -1Д |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Практикалық сабақтар - ҚТӘ |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Практикалық - ҚТӘ -1М |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Практикалық - ФЗӘТ - ҚТӘ -2М |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Практикалық сабақтар - ҚФ -1маг |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Практикалық - ӘТОӘМ - ҚТӘ -2М |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Практикалық - ҚӘОИТ - 3К |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Практикалық - ПББӘФ - ҚТӘ -1Д |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Практикалық - ПББӘФ - ҚТӘ -1Д |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Практикалық - ПББӘФ - ҚТӘ -1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Практикалық - ҚТӘ -1М |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Практикалық - ҚТӘ -1М |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Практика сабақтар |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Практикалық сабақтар - ҚФЖБ -1маг |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Практикалық сабақтар - ФЖӘК - ДОК -1К |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
МӨЖ - ҚФЖБ -1 маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - МӨЖ |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Өздік жұмыс материал - ҚТӘ-1М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ДӨЖ - ПББӘФ- ҚТӘ - 1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Өздік жұмыс материал - ҚТӘ-1М |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
ДӨЖ - ФЖӘК - ДОК-1К |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ДӨЖ - ПББӘФ- ҚТӘ - 1Д |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
СӨЖ тапсырмалары -ХДӘ -ҚТӘ |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
СӨЖ - тапсырмалары- ҚТӘ |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
СОӨЖ - ҚӘО |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
СОӨЖ - ҚӘОИТ -3К |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
МОӨЖ - ФЗӘТ- ҚТӘ - 2М |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Өздік жұмыс материал - ҚТӘ-1М |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
МОӨЖ - ӘТОӘМ- ҚТӘ - 2М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ДӨЖ - ПББӘФ- ҚТӘ - 1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Өздік жұмыс материал - ҚТӘ-1М |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - МӨЖ |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
ДӨЖ тапсырмалары -ҰӘК - 1док |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
МӨЖ - ҚФЖБ -1 маг |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
МӨЖ - ҚФ -1 маг |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Лекция сабақтар - ҚФЖБ -1 маг |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
Дәріс сабақтары - ҰӘК - 1док |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Леция сабақтар - ХДӘ-ҚТӘ |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Дәріс сабақтар |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Леция сабақтар - ҚТӘ-1М |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Леция сабақтар - ҚТӘ-1М |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Лекция сабақтар - ҚФ -1 маг |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Лекция сабактары - ФЗӘТ-ҚТӘ-2М |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Лекция сабақтары - ҚТӘ |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Дәріс сабақтар |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Лекция сабактары - ҚӘОИТ -3К |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Лекция сабактары - ӘТОӘМ-ҚТӘ-2М |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Лекция сабактары - ҚӘО |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Лекция сабактары - ПББӘФ-ҚТӘ-Д |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Лекция сабактары - ПББӘФ-ҚТӘ-Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Леция сабақтар - ҚТӘ-1М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Лекция сабактары - ПББӘФ-ҚТӘ-Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Леция сабақтар - ҚТӘ-1М |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Лекция сабақтар - ҚФЖБ -1 маг |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Дәріс сабақтары - ФЖӘК - ДОК - 1К |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
ОӘК -ФЖӘК - ДОК-1К |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
ОӘК карта -ҚФЖБ-1маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Оку әд. карта |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ОӘК карта -ҚТӘ -1М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ОӘК карта -ПББӘФ -ҚТӘ-1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ОӘК карта -ҚТӘ -1М |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
ОӘК карта -ҚӘО |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ОӘК карта -ПББӘФ -ҚТӘ-1Д |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
ОӘК карта -ӘТОӘМ - ҚТӘ -2М |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
ОӘК карта -ҚӘОИТ - 3К |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ОӘК карта -ҚТӘ -1М |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
ОӘК карта -ҚФ-1маг |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
ОӘК карта -ФЗӘТ - ҚТӘ -2М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ОӘК карта -ПББӘФ -ҚТӘ-1Д |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ОӘК карта -ҚТӘ -1М |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
ОӘК - ҰӘК - 1док |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
ОӘК карта - ХДӘ - ҚТӘ |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Оқу-әдістемелік карта - ҚТӘ |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ - Оку әд. карта |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
ОӘК карта -ҚФЖБ-1маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
Емтихан бағдарламасы - Әдебиеттану -2021 |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Емтихан қорытындысы видео сілтемесі -20.05.2020 |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ҚӘОИТ |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Емтихан сурактары -ҚФЖБ -1 маг |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Қорытынды бақылауды жүргізуге арналған нұсқаулық күзгі семестр 2021-2022жж |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ПБКӘФ - Қорытынды емтихан Форма Стандартты жазбаша |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ЗНКБ Қорытынды емтихан Форма Стандартты жазбаша |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
Емтихан бағдарламасы - Әдебиеттану -2021 |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
ҰӘК - Қорытынды емтихан Форма Стандартты жазбаша |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚФ -1 маг |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Емтихан сурактары - ҚӘОИТ-3К |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
ПБКФӘ -Қорытынды емтихан Форма Стандартты Жазбаша |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Емтихан сурактары -ҚФ -1 маг |
|
Ұлттық әдебиеттің концептілері |
ҰӘК -Қорытынды емтихан Форма Стандартты Жазбаша |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ӘТМОӘ |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚТӘ -ЕДҚӘ |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Қорытынды емтихан формалары мен платформаларын таңдау ережелері (қазақша... |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
Қорытынды емтихан формалары мен платформаларын таңдау ережелері (қазақша... |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Емтихан сурактары -ҚФ -1 маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Емтихан сұрақтары |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Емтихан сұрақтары - ҚТӘ |
|
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Әдістемелік нұсқаулық - ҚТӘ -ЕДҚӘ |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Емтихан сұрақтары -ҚТӘ-1М |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Емтихан сұрақтары |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
ЗКНБ -Қорытынды емтихан Форма Стандартты Жазбаша |
|
Қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ҚӘЖБ |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Емтихан сурактары - ФЗӘТ- ҚТӘ -2 М |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қорытынды емтихан бағдарламасы ПБӘМФ +руб |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы ӘТОӘМ +руб |
|
Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ӘТМОӘ |
|
Зерттеу |
Зерттеу практикасының бағдарламасы -2023 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қорытынды емтихан бағдарламасы ПБӘМФ +руб |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Емтихан сурактары -ПББӘФ- ҚТӘ -1Д |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -ФБӘТ |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -ПББӘФ -1Д |
|
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ҚӘО |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Емтихан сұрақтары -ПББӘФ - 90 |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Емтихан сұрақтары -ҚТӘ-1М |
|
Фольклор және әдеби конвергенциялар |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -ФЖӘК -ДОК-1К |
|
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті |
Емтихан сұрақтары - ХДӘ - ҚТӘ |
|
Заманауи кітап нарығы және білім |
Қорытынды емтихан бағдарламасы ЗКНЖБ +руб |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -2022-2023 |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -2022-2023 |
|
Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ПББӘФ |
|
Филологиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері |
Қорытынды емтихан бағдарламасы -ФБӘТ |
|
Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі |
Қорытынды емтихан бағдарламасы - ҚӘОИТ |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Емтихан сурактары -ҚФЖБ -1 маг |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
Қорытынды бақылауды жүргізуге арналған нұсқаулық күзгі семестр 2021-2022жж |
|
Әдебиеттану мен фольклористиканың әдіснамалық мәселелері |
ӘФӘМ- Емтихан сұрақтары |
|
Қазақ филологиясының жаңа бағыттары |
Қорытынды бақылауды жүргізуге арналған нұсқаулық күзгі семестр 2021-2022жж |
|
0
құжаттар
0